Bad and good news

A rossz hír az, hogy még mindig nem tudom elkezdeni a babák festését, mert az MSC, amit a Think Pink! oldalról rendeltem nem érkezett meg. Pontosítok: megérkezett, de rossz MSC-t küldtek. Nem az UV Cut-os üvegeket küldték, így legalább még egy hónap, mire visszaküldöm és kicserélik a jó MSC-re. Ha addig kapok pénzt valahonnan, akkor rendelek máshonnan és hátha hamarabb ideérnek. Nagyon szomorú vagyok emiatt és már egy kicsit meguntam a sok rerootolást, hiszen így csak felgyűjtöttem a babáimat és nem tudtam befejezni egyet sem.

The bad news is I can’t start doing the faceup of my dolls, because the Spray Sealant (MSC) wasn’t arrived yet. I mean… the bottles are here, but I got wrong bottles (without UV Cut). I have to wait a month to send back and receive the right bottles. If I receive money I have to order sooner from another page. I’m very sad because of this :( I’m just rerooting the dolls and I can’t finish no one until the MSC UV Cut will not arrive.

msc

De, hogy egy jó hírrel fejezzem be: a blogomat átköltöztetem az unniedolls.com oldalra.
Sokat gondolkodtam, hogy továbbfejlesztem ezt az oldalt és megveszem az évi $99 prémium csomagot. Tulajdonképpen meg is vettem, de aztán rájöttem, hogy hiába költök évi 99 dollárt a blogra, amikor ott van a honlapom, amit évi 40 dollárból fent tudok tartani. Szerencsére a pénzemet még 20 napig vissza adják, így vissza kértem és töröltem mindent az unniedolls.com oldalról és oda is feltelepítettem a wordpress-t.
Ezt a blogot meghagyom, nem törlöm, hiszen nagyon sok hasznos dolgot írtam le, viszont ha minden jól megy a másik oldalon, akkor ezt már nem fogom frissíteni.

Amíg várok az MSC-re, addig van egy kis időm a honlappal foglalkozni… A téma már megvan, már csak kisebb-nagyobb beállítások vannak hátra.

Fortunately I have good news too: I will transfer this blog to my unniedolls.com webpage. I tought that I’ll purchase here the Premium package for $99/year, but this is just plus costs for me. I can run a wordpress blog on my webpage (unniedolls.com) for $40/year and on my own website will be better because I have some limits here…
Of course I’ll not delete this blog, because I shared a lot of useful things. If everything will be good I’ll not update this blog in the future…

I can edit my new blog while I’m waiting for the new MSC Uv Cut bottles… The theme is installed already, so I just have to set up some settings.

screencapture-unniedolls-com-1437585880948

Vélemény, hozzászólás?

