Die Antwoord & Chappie

A húgom mutatott néhány éve egy zenét a Die Antwoord-tól. Szerintem az ő zenéjük vagy tetszik valakinek, vagy nem. Bár amúgy nem ismerem minden zenéjüket, de van 2-3 kedvencem tőlük.

My sister showed a music video by Die Antwoord some years ago. I think some people like their music style, some people don’t like. I don’ know all of their music, but I dp have 2-3 favourites.

A napokban láttam egy filmet, aminek az a címe, hogy Chappie.
Ők is szerepelnek a filmben, saját magukat alakítják. Mármint a filmben nem egy együttest formálnak, hanem a saját nevükön játsszák a szerepüket. A filmben van egy rész, amikor Chappie egy Yolandi babát fésülget, nézeget, de a film végén is felbukkan a baba…

I saw a movie some days ago, titled Chappie. The Antwoord also act in this movie with their own name, but in the movie they are not musicians. In the movie there is a scene when Chappie combing a Yolandi doll and the doll appear at the end of the movie too.

Getting dolled up

chappie-32-sc-usb-kewpie-doll-wtf-watch-the-film-saint-pauly

Az elején azt hittem, hogy egy Monster High baba, pl. Spectra lett átalakítva, de miután megnéztem jobban, rájöttem, hogy ez nem MH baba.

Ettől függetlenül én már régebb gondoltam arra, hogy készítenék egy Yolandi babát, csak a hajától félek nagyon… Az megvan, hogy miből készíteném, de úgy sem könnyű elkészíteni ezt a frizurát.

First, I tought that is a Monster High doll, example Spectra. After I saw these photos I realized this is not a MH doll.

Howewer, I was thinking for a while to customizing a Yolandi doll, but her hair is so crazy! I know what types of material would I use, but it is not easy to make her hair.

Amúgy még nem tettem le a tervemről és így, hogy egy filmben is játszottak, talán majd könnyebben örökbe fogadja a babát valaki:) A szükséges anyagokat lassan beszerzem és előbb-utóbb csak felbukkan itt egy Yolandi baba itt ;-)

I would like to make a Yolandi doll, and I hope she will find her new home easier after this movie:) I’ll buy the necessary materials and hopefuly you’ll see a Yolandi doll very soon here in my blog ;-)

Vélemény, hozzászólás?

