Middie Blythe

Már majdnem teljesen átalakítottam a Middie Blythe-ot, amit Paulától vettem. Jelenleg a hajával foglalkozom.

Ez volt az eső Middie Blythe babám, de még a jövőben is szeretnék átalakítani néhányat. Amin nagyon meglepődtem, az az, hogy neki csak 1 pár szeme van és azt tudja “forgatni” jobba és balra. Ebből kifolyólag tehát csak egy pár új szemet rendeltem neki. A jövőre gondolva viszont két pár szemet vettem összesen, hiszen a közeljövőben még át szeretnék alakítani legalább 1 Middie Blythe-ot… tehát kellett a szem tartaléknak:)

A Middie Blythe nyaka is egészen különös. A Neo Blythe-al ellentétben ő tudja biccenteni a fejét előre, hátra, jobbra és balra is. Sajnos a feje is úgy van kialakítva, hogy passzoljon a speciális nyakhoz, ezért az általam vásárolt Azone PureNeemo XS test nem a legjobb választás, ha új testet akarok neki. A Google, mint mindig, most is barátom volt és találtam egy jó kis tutorialt, arról, hogy hogyan is lehet “kicserélni” a nyakat. Ehhez persze “műtét” kellett, amitől nagyon féltem. Levágtam a Middie Blythe testéről a speciális nyakat és egy csavar segístégével az Azone PureNeemo testre illesztettem.

DSC_0185

Sokan azért nem szeretnek a Middie Blythe-nak XS testet adni, mert már nem hat olyan nagynak a feje a testen, tehát megszűnik “Blythe” babának lenni. Nekem személy szerint tetszik és az XS test nem annyira nagy, hogy a baba megszűnjön Blythe-nak lenni.

Vélemény, hozzászólás?

